A Mad One és Mad Gold története

A Mad Wine pincészet tulajdonosai 2009-ben azzal a céllal hoztak létre borászatot, hogy a különleges mádi termőhely megjelenítésére kiemelkedő minőségű dűlőválogatásokat készítsenek. 2011-ben elkészítették az első település szintű bort, amely a MÁD nevet kapta. Történt mindez azért, hogy a mádi termőterületekről nagyobb fogyasztói kör elérését lehetővé tevő magas minőségű bort készítsenek. A piaci fogadtatás rendkívüli sikereket hozott. A kezdeti néhány termelőről 2017-ra már közel 100 beszállító részvételével zajlik a termesztés. A modern feldolgozó egymillió palack egységes stílusban elkészített bor előállítására nyújt lehetőséget. A sikeres indulás után mára már több mint 35 országban kapható a termék, elérték azt, hogy a MÁD brand 8 év alatt fogalommá vált itthon és külföldön egyaránt. A helyi családok kiváló minőségű alapanyagából acéltartályban elkészített bor olyan nemzetközi érdeklődést váltott ki, ami a figyelmet a száraz Furmintra irányította. A nemzetközi piac kikövetelte egy település szintű csúcstermék megjelenését, mely a kiemelt történelmi dűlők értékeit képviseli megfelelő mennyiségben. A mádi dűlők integrációba vonható területei lehetővé teszik, hogy hosszú távon akár évi százezer palack egységes csúcstermék készülhessen. A legkiemelkedőbb adottságú történelmi dűlőkről rendkívül alacsony termésátlaggal szüretelt kiváló minőségű alapanyagból készítjük el és házasítjuk össze a MAD ONE furmint válogatást, mely gondosan kiválasztott zempléni tölgyfahordókban érik. A 2017-es évtől elkészítettük a Mad Gold limitált késői szüretet, mely a Mad One furmint válogatás édes testvére. Ez az első év, amelyben előjegyezhető mindkét limitált tétel.